Propositietraining

Duur
1 dagdeel (in overleg overdag of in de avond)

Doelgroep
Iedereen in een organisatie waarvan verwacht mag worden de eigen organisatie enigszins uniform te kunnen presenteren.

Doelstelling
Na afloop van de training is de deelnemer (beter) in staat om met trots en met enthousiasme iets te vertellen over:
– de visie en missie;
– de werkterrein;
– beschikbare methoden en expertises;
– het onderscheidend vermogen;
– de werksfeer
met het doel om klanten te motiveren zaken te doen en talenten te motiveren tot sollicitere.

Werkwijze
De trainer bereidt een “praatplaat” voor op basis van de inhoud van de website van opdrachtgever. Deze praatplaat wordt met opdrachtgever vooraf besproken en eventueel aangepast/verbeterd.
Tijdens de training wordt de ‘praatplaat’ als basis voor de bedrijfspropositie gepresenteerd en toegelicht. Vervolgens krijgen de deelnemers de opdracht om de bedrijfspropositie zelf vier keer te delen met collega deelnemers. Het effect is dat de bedrijfspropositie acht keer wordt geoefend (4x luisteren, 4x vertellen). De bedrijfspropositie wordt via deze opzet in feite bij iedereen geborgd.

Een impressie van de propositietraining vindt u via deze link op YouTube.

Groepsgrootte
Minimaal 8, maximum afhankelijk van capaciteit cursuslocatie/\.

Cursusmateriaal
– Praatplaat van de organisatie

Prijs
Bedrijfstraining:       € 1.895,00 “All-in”
Prijs gebaseerd op maximaal 8 uur voorbereiding, excl. B.T.W. en reiskosten.

Print Friendly, PDF & Email

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *